Gå till källa

48

DIS - Städrobotar

Karlstads kommun och övriga ingående parter inrättar ett:Dynamiskt inköpssystem (DIS) för städrobotar avsedda för professionellt bruk.Ansökan till DIS går att göra löpande. Uppfyller den som ansöker om att få vara med i DIS:et ställda krav (fyll i dokumentet skakrav och bifoga ev. begärda bilagor) så kommer de per automatik få de "Specifika upphandlingarna" som annonseras i DIS i steg 2.Mer information om vad DIS är och hur man ansöker (steg 1) och svarar på "Specifika upphandlingar" (steg 2) finns i upphandlingsdokumenten.Viktig information:Leverantören har möjlighet och rekommenderas att använda det elektroniska ESPD-formulär som finns tillgängligt i e-Avrop. Om Leverantören väljer att besvara ESPD-formuläret behöver inga bevis/intyg avseende uteslutningsgrunder bifogas i anbudet. Men övriga intyg ska bifogas om det begärs till ansökningstillfället annars tas det in efter ansökan kommit in.Om man inte har valt att besvara ESPD ska sanningsförsäkran bifogas ansökan samt begärda intyg. Se ska-kravslistan.